sista stalldagen för terminen

Japp, som rubriken lyder var det sista stalldagen innan jul idag! På förmiddagen hade vi stall och hästskötsel, jag, emelie och eleonore putsade och kollade alla dressyrsadlarna. Sen hade vi lunch, efter lunch var det hoppning som gällde och jag hade Solereo. I början var hon lite spänd och jag satt och tjuvhöll lite, men när lina sa till mig att jag bara skulle ha en stilla och mjuk hand gick det mycket bättre! Solereo skötte sig hur bra som helst och vi avslutade lektionen med att hoppa en bana på ca 1m? Så sista lektionen för terminen gick hur bra som helst!
Vill verkligen rekomendera vreta btw, hur grym skola som helst! Jag har lärt mig så grymt mycket om hästar och blivit så mycket bättre på bara en termin! Så om ni vill ha en bra gymnasieexamen, grymma kompisar och samtidigt lära er mer om hästar och lära er rida bättre, välj vreta!
Nu är jag hemma iallafall efter att ha varit utelåst i 87239872398 år.. ikväll ska jag bara ta det lugnt, men vi hörs. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0