sankta lucia

Hejsan, idag har jag haft en riktigt lååång, men mycket rolig dag. Startade med att jag och maja hade morgonfodringen och utsläppet, gick finfint även om det tog lite tid. Så kom hem runt halv 10 och tog det lugnt en stund, sen åkte jag och maja in till ikano. Jag fick med mig en stickad tröja med usa flaggan hem från gina btw. Sen hem - skynda - få panik för ens vita ridbyxor är borta - får ta svarta istället. Kom iallafall till gunnorp och började fixa messalina och sånt dära, såg ut som heliga birgitta.
Kadriljen gick iallafall ganska bra, messalina var superduktig så jag är jätte nöjd med henne. Sången gick väll lite halvt, vi sjöng fel 28738763 gånger men ändå, sen red vi en liten sväng runt gården och då tog vi i iallafall ;)
Avslutade med lite fika och nu är jag hemma och har bakat lite pepparkakor, en justin-pepparkaka fick vara med såklart! Men vi hörs, ni ska få bilder från lucian med! puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0