like I'm a domino

Gokväll, idag har jag haft en fullspäckad dag och inte en sekund över för bloggen tills nu. Åkte ut till gunnorp vid 12 för lucia träningen inför imorgon, jag ska rida Messalina! Var länge sen jag red henne så det ska bli roligt, kan inte ha chila då hon inte riktigt pallar att vara med på lucian, blir lite för mycket för henne antar jag. Men Messalina blir en super reserv för henne, hon är riktigt härlig den hästen! Tränade iallafall, sen fikade vi och julstädade i stallet. När jag kom hem åkte jag och maja direkt till nästa stall där vi red ut en sväng i mörkret, Spisan var lugn och fin! Sen hem och träffa Cornelia, vi gjorde en standard, pratade, skrattade och kollade på film!
Imorgon blir även då en fullspäckad dag som startas med morgonfodring i stallet vid halv 7, score. Men vad gör man inte för de 4benta? Sen lucian på Gunnorp, är vid 3 om någon tänkte komma och kolla (; Men vi hörs, puss.
här får ni en liten bild på mig och Messalina från i våras :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Bästa Messi <3

2011-12-10 @ 22:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0