Jullov!!

NU HAR JAG OCKSÅ JULLOV, bättre sent än aldrig right?
Startade dagen med idrott då jag och mina tjejor gick slingan, sen hade vi biologi och redovisning på den. Sen slutade vi, stannade och åt gröt med klassen sen var det hejdå för 17? 18? dagar. Kan säga en sak bara, jag ångrar inte en sekund över att jag valde vreta! Har fått så många nya härliga vänner som jag tror kan vara vänner för livet! Har också lärt mig så sjukt mycket som jag aldrig skulle lärt mig annars om hästar, även min ridning och utvecklats sjukt mycket! Åh, kan inte annat än vara glad över att jag har 5 terminer kvar på världens bästa skola! Så ni som ska välja gymnasie och har något intresse för hästar, djur, lantbruk, skog osvosv fundera iallafall på vreta! Ni kommer inte ångra er! NV linjen är också grym, jag har alltid sjukt kul i skolan!
Nu ska jag njuta av att ha lov så hörs vi, justja, mitt internet har fortfarande damp, ibland funkar det, ibland inte. Men vi hörs någon gång, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0