I ain't missing you at all

Hej finisar, kusinerna åkte nyss efter en mysig helg med dom. Igår red jag och maja på förmiddagen, jag hade Chila som vanligt och vi red ut. Min bebis hade damp och var lite halvt cp stundtals, men duktig ändå. Efter ridningen hade vi luciaträning och så.. På eftermiddagen igår var vi i gamla lkpg och kollade runt lite, sen kom mamma hem från Chicago och på kvällen gjorde vi ingenting speciellt, åt och sånt. Idag har vi varit på stan, jag fick med mig två stycken stickade tröjor hem (bild nedanför) och nu har vi ätit och dom har åkt.
Just nu sitter jag och kollar på hästhoppning på tvn och resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt. Hoppas ni har haft en fin helg, puss.
Dessa två goingar fick jag med mig hem från monki idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0