home

halloj (standard), jag är i vilket fall som helst hemma efter en rolig stalldag i skolan! På förmiddagen hade vi dressyr, rakriktning och sånt. Jag fick Solereo som är en av mina favoriter och det gick helt okej, i höger varvet var hon superfin, men i vänster var hon sjukt stel. Även jag är sämre i vänster vilket inte blir någon bra kombo, men hon skötte sig fint ändå. Efter det hade vi lunch och sånt dära, stressade tillbaka till stallet för eftermiddagens dressyrpass då vi skulle ha tempoväxlingar - Takt & rytm. Jag fick For You, som även hon är en favorit. Ridpasset gick så galet bra, vi övade mycket på att korta och länga traven och galoppen och For you gick grymt bra. Hon kortade sig riktigt bra i både traven och galoppen, på slutet när vi galopperade mycket i olika rytmer vart hon lite trött och fick inte med baken ordentligt. Men det var förståeligt, hon var så grymt fin resten av passet så jag är sjukt nöjd. Fick även komplimanger för min hand och sits som jag haft problem med, så det var riktigt roligt! Efter det hade vi stalltjänst, tog in hästarna, fodrade och mockade lite, sen slutade vi.
Här får ni ett par fula mobilbilder på fina For You :)
Nu är jag iallafall hemma och ikväll kommer mina kusiner, så blir ingen superbloggning i helgen men ni överlever, puss.

Kommentarer
Postat av: Isabella

Hahaha, ditt lilla ord "tosse" har smittat av sig! Men näe, den här gången tänkte jag på Bolt, då hans ägare säger "tossiga vovve" ;)

2011-12-03 @ 23:50:25
URL: http://icelandicgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0