ge mig.

Detta tränset tänker jag köpa... någon gång när jag är rik. Eller 689kr får man lägga ut för detta.. ååh spisan vill ha detta! Älskar att nosgrimman träs utanför nackstycket, sen är pannbandet och de vita sömmarna så galet snygga! GE MIG!
detta ridtäcket skulle också vara gosigt att ha i vinter, snyggt och stilrent, mums. Lite billigare än nästa, fast nästa är dock snyggare..
Detta är galet snyggt, men 600.. nej så mycket pengar har jag inte och tänker nog icke betala för ett ridtäcke då jag nästan kan få tränset för samma pris ;) Men muuummms
sen dessa stövlar som jag suktat efter för länge.. Mountain Horse Supreme High Rider, snyggaste stövlarna lätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0