dept over distance

Hejhej, sorry för usel update i helgen men jag har inte haft tid för bloggen. På förmiddagen igår red jag ett lugnt skrittpass barbacka på min bebis, hon var superfin och höll formen i halterna, dutti! Åkte hem en snabbis, eleonore och issa kom så vi åkte tillbaka till stallet och hjälpte maja med insläppet. Det gick hyffsat fort så vi åkte hem igen, gjorde mat - nachos och satt och åt i typ 1 och en halv timme? haha prata om det mesta och fick in en hel del skratt med, fina tjejer. Sedan startade vi med lite hp filmer, såg första, fjärde och sjunge (del1) sen decka vi allihoppa. Idag vaknade vi och bakade scones, sen satte vi på den allra sista filmen, issa var tvungen att gå, men elenore stanna kvar och såg klart. Hade i vilket fall som helst en supermysig kväll/natt med två überfina tjejer!
Nu måste jag mot min vilja plocka fram matteboken, men vi hörs, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0