dålig uppdatering

Jag har varken tid, lust eller ork att hålla igång bloggen just nu. Stallet, kompisar och annat kul går före bloggen nu när jag faktiskt har tid att göra annat än skola-snabbt iväg till stallet- plugg.
Men idag startade jag dagen precis som igår med en trip till min bebishest, red ut en sväng och hon var duktig men pigg som tusan, knäppis. Hon och mirre taggade upp varandra som tusan, men dom var söta, haha! När jag kom hem åkte jag och maja direkt in till stan för att köpa julklappar till lilljulen, sen hem och nu ska jag sova, godnatt ♥
här får ni en minibild från idag på världens finaste, knäppaste, underbaraste och absolut bästa häst ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0