cause we made it all this way

Hej fina, har haft fullt upp även idag så ingen update innan nu. Först skolan som var helt okej, seg men ändå okej. Efter skolan mötte jag upp systeryster och vi gick ner på stan, kolla efter julklappar och åt på subway. Satt där en stund, sen gick vi och tog sista gardasilsprutan, så nu är jag KLAR med dom, score! Kom hem satte mig med näsan i böckerna direkt och har suttit där tills nu ungefär, eller har hunnit duscha med men annars har det varit pluggpluggplugg. Denna veckan kommer nog bli lite seg på detta håll, ska hinna med skola, plugg, hästar och kompisar som faktiskt kommer föra bloggen. Men vi hörs så snart som möjligt, kanske imorgon, puss.
här får ni ett par söta bilder på mitt hjärta sen i lördags, bebis ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0