you can't break me down


godmorgon
, äntligen fick jag sova ut ordentligt, så attans skönt. Men hade en fin kväll med några fina tjejer på rixfm och stan igårkväll, vi kollade på ulrik munther och några till sen gick vi till mcd och åt. Satt där i någon timme, sen gick vi runt, kollade på nollor från olika skolor och skrattade som tusan. Åt även sockervadd på 2 sekunder och sånt där. Åkte hem och satte mig i sängen och kollade på glee, men orkade bara i typ 15 min, sen stängde jag av och somnade direkt.
Idag har jag lite att göra, ska till stan med mamma och köpa en större väska att ha på stalldagarna så allt får plats och sen ska jag antagligen ut till stallet. Men vi hörs, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0