who are living just to find emotion

Hemma efter en suverän helg med världens grymmaste brudar! Vi har gjort alltifrån strosat runt på stan, byggt en ful kojja av luftmadrasser, spelat spel, varit gollum eller kungen, skrattat så tårarna sprutat, badat/suttit på bryggan, ätit massor med glass och onyttigheter och köpt blommor. Måste bara dela med mig av felicias sjuka kommentar igår,
F, Alltså tvättsvampar är djur och dom är faktiskt utrotningshotade för att människor tagit upp dom och disckat med dom"
Vi dog där en stund alltså, det värsta var att hon hade faktiskt rätt, men fyfan va sjukt det lät, haha, dör.
Ja vi har verkligen haft det hur bra som helst och jag kan med handen på hjärtat säga att dom här tjejerna är några jag aldrig släpper, för dom är oslagbara ♥
här har ni några få bilder från helgen

Nu är jag iallafall hemma och har ätit och duschat och sånt nödvändigt, nu ska jag ta det lite lugnt sen sova. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0