två år

det finns inte ord för dig, inte ett ord, en bokstav, en siffra eller något kan beskriva dig. Jag kan bara säga att utan dig ingen mig, två år med dig vid min sida, min älskade Sweet Spider. Tänk att det var två år sen jag började rida dig på riktigt, när du lekte runt med mig och jag knappt klarade av dig och du visste om det. Men jag vägrade att ge upp och tillsammans har vi kämpat, som ett team du och jag.
så otroligt många fina minnen du och jag delar, alla gånger vi galopperat i full fart och fartvinden gjort så ögonen tåras och du bara kör med öronen spetsade. alla gånger vi hopptränat, alla gånger vi tävlat, alla gånger vi bara stått och gosat i hagen och jag berättat för dig hur mycket du betyder för mig, alla mysiga skritturer på sommarkvällar, alla gånger vi plaskat runt i blå lagunen och alla gånger jag sagt att jag älskar dig. Många fler sånna här minnesvärda stunder ska det bli.
Jag kan inte annat än säga TACK för de två bästa åren i mitt liv, tack för att du gjort mig till den ryttare jag är idag, tack för allt du gett mig. Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta, min finaste.
jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0