tralala

Skoldagen gick grymt fort idag, hade idrott, biologi och var bara ute vid någon damm på biologin och svenskan, det var chilledill, sen lunch och matte. Slutade vid 2 vilket också var skönt. Åkte in till stan lite senare för att ta gardasilsprutan nr 2, gjorde inte lika ont som den tidigare iallafall. Sen köpte jag lite skolgrejer och åt på subway med mamma och syster.
Kommer bli väldigt tråkig update i helgen, imorgon har vi heldag i stallet i skolan och efter det blir det att skynda hem och duscha osånt. Sen åker jag och maja till norrköping för att träffa mina saknade gunnorptjejer, awesome ♥ Missar dock ridningen som börjar på lördag, men får rida igen den. Den update ni får är den listan jag började med idag, gör tidsinställda nu, så kolla gärna in här någon gång :)
Men vi hörs, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0