pank tjej

Sitter nu hemma efter att ha tagit slut på mina pengar på ullared idag, inte okej. Men fått med mig en massa fina saker hem kan jag säga, ni får en liten såkallad lista på vad jag köpt här nedanför. Ikväll ska jag ha filmkväll med syster min, men ah, vi höres, puss.
Köpt,
  • Achenträns
  • Schabrak + matchande huva och benskydd
  • Ridbyxor
  • Ridstrumpor
  • Hästgodis
  • 2 ridpikéer
  • Bodylotion, deo, ansiktskräm och hårinpackning
  • Fotoram
  • Filmer, eclipse & glee säsong 1
  • Påslakan & örngott
  • 2st iphone skal
  • Vinröda converse i en affär brevid, reades ut för 450 :)
Tror att det var allt :)

Kommentarer
Postat av: ebba

kan du inte lägga ut bilder ? :)

2011-08-14 @ 12:40:16
Postat av: Jenny

Sv: Jo det kan jag nog fixa imorgon! :)

2011-08-14 @ 21:11:44
URL: http://jjjennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0