när tiden är rätt ska jag plocka upp dig och ta dig långt härifrån

halloj, sitter hemma efter en lång dag, men också rolig dag. Först skolan vilket gick super, var med hästtjejerna i min klass + de andra hästklasserna idag och gick runt på gården. I de olika stallen och de andra inriktningarna, fick se griskultingar, föl och kalvar, så attans söta.
Btw, verkar min klass fortfarande super bra och alla är verkligen jätte snälla.
Sen åkte jag hem med några från klassen, sen åkte jag till stallet och red spisan. Hon var väldigt pigg, men supersnäll. Hon passade verkligen jätte bra i det nya schabraket med, ni får se nån dag! Men nu är jag supertrött och gissa vad jag ska kolla på? Haha puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0