just stay strong

tjena mittbena, sorry för usel bloggning, men tiden räcker lixom inte riktigt till nu när skolan börjat. Men försöker med minst 1 inlägg om dagen iallafall. Men hade iallafall idrott, biologi och svenska, men pratade om vad vi ska göra på idrotten och svenskan och lekte lekar på biologin. Sen var det lunch och efter det åkte vi in till staden och gick runt och letade efter saker. Min grupp var klara ganska snabbt och slutade runt halv två, mötte då upp cornelia och vi gick runt lite på stan, träffade några kompisar som nollades och fikade. Sen var vi hos henne och kollade på film. Nu är jag iallafall hemma och har duschat och kollat ett avsnitt av glee. Nu ska jag typ platta håret, sen dejta kudden.
Imorgon har jag en stalldag till halv 4 framför mig, efter skolan är det nästa stall som gäller, men bloggar efter allt sånt.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0