im still alive

Kom nyss hem från första dagen på vreta, jag är säker på att detta kommer bli superbra. Skolan verkar riktigt bra, utsikt över hästhagarna från lektionsalarna är inte helt fel som hästtjej kan jag säga. Klassen verkar även den riktigt bra, alla verkar glada och spralliga så vi kommer nog få 3 roliga år. Eftersom jag går nv så har dom för första gången en nv klass med elever från olika inriktningar, så jag och de andra som går nv-häst kommer ha lektioner i stallet med häst klasserna. Super!
Två dagar i veckan endast i stallet låter inte heller helt fel i mina öron, även om det blir mycket plugg (nv) så får man varva det med mycket häst, så det är helt okej. Men nu sitter jag i min säng, bytt om till myskläder och ska dricka te och kolla glee, överraskning? Haha nej men sen ska jag träffa cornelia med, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0