If you don't dream big, what's the use of dreaming? If you don't have faith, there's nothing worth believing

Nu har jag tid för bloggen igen, jag och cornelia har nämligen haft fullt upp. Åkte in en sväng till ikano och mötte natalia en sväng på bussen, saknade! Sen gick jag och c runt lite, fikade och sånt. Åkte sen hem till mig och har kolllat på tre stycken filmer, latmaskar.com. Blev älska mig, hsm 3 (hehe) och never say never (♥), haha men vi har haft det superbra och jag har saknat den tjejen någon grymt!
Jo nu är det ju så att jag åker iväg till karlskrona imorgon och kommer hem på fredag, kommer nog inte ha särskilt mycket att blogga om där nere så vi får se hur mycket update det blir. Listan får vi se om jag fortsätter med när jag kommer hem isåfall, jaja, det är sånt som märks. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0