första gymnasieveckan avklarad

Nu har jag klarat av första gymnasieveckan på vreta, trivs som fisken i vattnet och ångrar verkligen inte mitt val någonstans. Idag hade vi heldag i stallet och gick igenom lite fler saker och fick sedan rida på eftermiddagen. Jag red en superfin valack som heter Starlight, vilken häst. Jag svävade på rosa moln under denna ridlektion, hoppas verkligen att jag får rida honom mer. För han var verkligen en "Jenny-häst", pigg och lite speciell, mjuk i munnen och smäcker, wooooooow. Jag dör. Haha jaja.
Fick iallafall skjuts av pappa hem för vi missade precis bussen och det spöregna, ikväll ska jag iallafall träffa isabella och saknade madde och emma för rixfm. Men vi hörs ikväll eller imorgon, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0