fix those broken wings and learn to fly

Förlåt för min usla uppdatering, men skolan, hästarna och kompisar går före bloggen tyvärr. Först och främst tar jag bussen klockan 7 på morgonen och kommer hem runt 4, snart kommer det nog komma en massa plugg som måste fixas då och så vill jag hinna göra lite roligt med som stallet och kompisar. Men jag bloggar när jag hinner, men det förstår ni säkert.
Men idag var det en helt vanlig skoldag igen, engelska, svenska, matte och biologi. Fick även våra stallskor idag, woho! Och imorgon är det halvdag i stallet och på eftermiddagen är det lektioner i naturbruk, djur någonting och hästlära, så jag överlever. Men nu ska jag ta det superlugnt, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0