don't stop believing

hej & sorry för min usla update, men igår hade jag fullt upp. Skola på dagen, sen stan med cornelia sen hem och träffa cornelia och emma, grymma brudar ♥
Idag har det vart skola som vanligt, studerade hästars beteende i hagen på förmiddagen och prata lite om det. Sen hästkunskap på eftermiddagen, hahaha madde sa dagens kommentar iallafall. Men ska nog inte skriva den här, haha! jaja. Efter skolan var jag med på extra ridningen, jag red Star Light som jag red första lektionen för 2 veckor sen idag med och jesus vilken häst. Gick helt okej idag, jag var lite lam ibland och det gick lite upp och ner. Men fick lite tips och hästen gick som en klocka, sicken dröm. Aja, nu har jag duschat och sånt där, imorgon ska vi till någon mosse på biologin, dööööööö. Men vi hörs, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0