dag 5

dag 1 - en bild när du ramlar av
dag 2 - en bild som väcker många minnen 
dag 3 - en bild på dig och den du älskar mest
dag 4 - en bild när du hoppar
dag 5 - en bild där du är som allra lyckligast
dag 6 - en failbild
dag 7 - en bild på någon som betyder allt för dig
dag 8 - den nyaste bilden på din häst
dag 9 - en bild på någon du saknar
dag 10 - en gammal bild
dag 11 - en ny bild
dag 12 - en ful bild
Denna är så sjukt svår, finns så många hästbilder som jag verkligen minns när de togs och hur lycklig jag var på dom.. men jag tar några stycken, för det går inte att välja.
kvällen innan kom min fina och det var en sån sjuk känsla när hon klev ur transporten, sen att jag fick henne på lägret gjorde mig inte mindre lycklig. finafina chanellan ♥


bara för att jag insåg vilken chans jag har som får rida och ta hand om världens underbaraste, hur mycket hon betyder för mig, hur hon får mig att le när allt bokstavligt talat suger. hon är bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0