dag 2

dag 1 - en bild när du ramlar av
dag 2 - en bild som väcker många minnen
dag 3 - en bild på dig och den du älskar mest
dag 4 - en bild när du hoppar
dag 5 - en bild där du är som allra lyckligast
dag 6 - en failbild
dag 7 - en bild på någon som betyder allt för dig
dag 8 - den nyaste bilden på din häst
dag 9 - en bild på någon du saknar
dag 10 - en gammal bild
dag 11 - en ny bild
dag 12 - en ful bild
Fick bli en bild på min stjärna som jag saknar så otroligt mycket, när jag vet att det antagligen inte blir fler fina minnen men henne så lever jag på de minnen vi skapat. De kommer alltid finnas kvar och aldrig glömmas bort, aldrig. Jag hoppas att hon har det bra där hon är nu och om du rider på ridskolan där hon står (antar att det är en ridskola, vad jag fick höra iallafall) så får ni gärna uppdatera mig hur det är med henne. Min finaste Chanel ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0