Dag 1 - Presentera mig själv.

Ja, som de flesta som läser min blogg vet så heter jag Jenny Gustafsson och är 16 år gammal, född -95 alltså. Jag har precis gått ut nian på berzeliusskolan i linköping och börjar till hösten på vreta skolan på häst linjen. Är riktigt peppad på att börja skolan faktiskt, tror att detta kommer bli superbra! Iallafall, så är jag en riktig hästtjej och rider världens finaste lilla sto vid namn Sweet Spider "Spisan". Rider även lektion på Gunnorp på hösten och våren, rider då ett sto vid namn Chila. Är även där på ridläger på sommaren och den här sommaren hade jag en häst som heter Chanel.
Tiden som blir över spenderar jag gärna med kompisar eller något annat skoj. Är även en liten "belieber" och älskar allt som har med en viss Justin Drew Bieber att göra!
Ja där har ni en liten presentation av mig, haha puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0