You're tryin' to be cool , you look like a fool to me


mitt totally awesome påskägg!
Halloj peeeeps, första dagen efter sommarlo.. påsklovet avklarad! Ingenting som man längtat efter men kul att träffa alla fina människor iallafall! Började med ett nationellt hörförståelse prov i spanska, gick helt okej i think. Annars rullade dagen på, efter skolan följde cornelia med hit. Vi tryckte i oss lite makaroner sen satte vi oss på mitt golv och klippte ut en massa jb bilder och kladda upp på min fula men nu fina garderob! Sen gav vi oss ut på en springtur, hurtbullar! När vi kom tillbaks åt vi varma mackor och kolla på film. Följde just henne en bit hem och nu sitter jag här och chillar gaaaaalet! Fortsätter så under kvällen, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0