what i feel when i'm with you

Gokväll fina läsare, hemma nu efter en stressig dag. 2 nationella prov på en dag, ett läsförståelse i spanska och ett muntligt i matte. Gick nog helt okej på båda skulle jag tro. Efter skolan åkte jag hem med camilla och åkte ut till stallet för stallmöte. Trevlans att träffa nästan alla, fint stallfolk, jappjapp. Efter stallmötet åkte jag,maja,karro och fia och kolla på naterstad. (Fias & carinas nya stall/gård som dom ska göra om och mirexo ska typ flytta dit i höst) Så vi följde med och jedrans va fint det kommer bli och jedrans vad jag oxå vill ha häst där... superfint. Sen cyklade vi hem, hurtigt värre. Nu är jag hemma och har ätit lite, måste städa lite också. Men vi hörs!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0