watch my feet, follow me


detta är skilllls, underbart.

Suttit och läst en massa bieber-citat hela kvällen. sorry för mitt tjat men han är så otroligt fin den killen och verkar ha en stort hjärta och mycket mellan öronen. Ni som tycker "äe, han är liten sjunger som en tjej" och allt galet folk säger. Ta och lyssna på några låtar med honom och lyssna ordentligt på texten, eller kolla på intervjuer på yt med honom, åh jag vill träffa honom NU. Hoppas verkligen att människan kommer till sverige snart, för då är det jag och cornelia som är där och skriker halsarna av oss och gråter som två grisar, hahaha! Tror förresten det inte blir ngt med nsn på torsdag, den verkar inte gå längre på bio, buhu.
Annars då? Jo jag mår piss och tror inte det blir någon skola för mig i imorgon. Mitt immunförsvar alltså? jag åker på varenda förkylning som går, blä. Men ja, hoppas iallafall att ni mår bättre än mig, puss på er.

Kommentarer
Postat av: Julia

Va går den inte längre? Jo, det måste den göra, vill ju se den! xD <3

2011-04-07 @ 20:19:49
Postat av: Jenny

Sv: Det verkar inte som det, kan ha varit fel på min dator. men den kommer ut på DVD den 13 maj :D <3

2011-04-07 @ 21:11:05
URL: http://jjjennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0