then we live, and we love, and we try and try

spisan är fanimig världens underbaraste varelse på 4 ben. bara att se henne stå där i hagen med öronen spetsade får jag ett lyckorus. utan henne är jag ingenting, så är det bara.

Stallet va mysigt idag, red somsagt ut med maja och louize i cirkus 40 minuter. Haha min pålle var pigg och busig, krulla ihop sig och busa lite i traven och körde ett glädjeskutt i galoppen. haha men jag var beredd den här gången iallafall, söthäst.
Nu är jag hemma iallafall och har ätit oså, nu sitter jag och lyssnar på världens finaste låt. Orkar inte lägga upp den just nu, men det är iallafall down to earth - justin bieber (acoustic version)
huggsss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0