stuck in the moment with you

godmorgon, sitter och lyssnar på musik och väntar på att få hjälp med min bloggdesign .. ingen snäll människa som vill hjälpa mig, den som hjälper mig får självklart en länk om man har blogg!
Justja, igår beställde jag justin biebers bok och en snygg never say never t-shirt att ha hemma och sova i, då kan jag sitta och kolla på honom heeeela nätterna! haha mums.
Idag ska jag till stallet och rida ut på min fina i solen. Hoppas det inte är för varmt bara, kommer ju dö.... haha nej men nu ska jag icke klaga! Men nu babblar jag bara om en massa skit som ni inte bryr er om, haha men puss på er och glöm inte att jag vill ha hjälp! :D
/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0