sjuk


jävligt smart kille dethär, allt han säger går rätt in i hjärtat, fina! från we<3it

hej allihoppa, när jag överlevt en spanska lektion och en lång hemkunskap insåg jag att jag inte skulle fixa att kolla på bio med min näsa som bara rinner och rinner. Så med en rinnande näsa, dunkande huvud och svidande bihålar pallra jag mig hemmåt. Eller jag åkte buss. Skulle annars på skolbio och se "tusen gånger starkare", men den har jag sett, så jag missade ingen viktigt iallafall! Nu sitter jag nerkrupen i soffan med en tekopp och somnar vilken sekund som helst. Så ska nog lyssna på min justin och hoppas på att bli lite gladare och piggare. Men hoppas ni mår bättre än jag, ha det superbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0