nothing compares to you

GOKVÄLL, sitter och får damp på min äckliga blogg som inte vill sammarbeta. Har hållt på med den här äckliga bloggdesignen i år och är långt ifrån klar, ni ser att det är en liten del av menyn som kommer utanför headern? ag vet inte hur jag får bort den, NÅGON SOM VET HUR MAN GÖR? Skulle vara guldvärt om nån vill hjälpa mig. Sen hur man får linjen mellan inläggen och menyn att gå ihop med linjen i headern skulle jag oxå vilja ha hjälp med. Så om någon vill hjälpa mig skulle det vara supersnällt!

Annars har det varit riktigt varmt i linköping, var 28 (!!!!) grader i solen förrut och jag och maja låg ute och stekte i bikini! Man kan nästan tro att det är sommarlov vi har och inte påsklov. Sen mötte vi cornelia och gick till spåret och sprang / gick. Hurtbullar. Nu sitter jag här och dampar på min blogg oså. Men vi hörs!
Om nån vill hjälpa mig är det bara att höra av sig!
PUSSSSS

Kommentarer
Postat av: Adina

prova ändra storlek på wrapper och sedan på side.. sök på desina din blogg, du kanske hittar det där :)

2011-04-19 @ 16:42:58
URL: http://adinis.blogg.se/
Postat av: emelie

Finfin blogg :D

2011-04-19 @ 20:45:30
URL: http://skiitbra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0