mitt paradis

hemma från en mysig stund på gunnorp. Jag älskar att vara där, alla är så glada och nu när man har vart på läger där några år känner man en hel del där och gud så kul det är att träffa dom. Sen pussade jag såklart en massa på mina älskade pållar, helt sinnes vad jag saknat dom. Känner hur hela jag får ett stort fetma leende på läpparna när jag kommer ut dit och får träffa dom. Pratade lite med gisela och nu ska jag bara prata lite med mina föräldrar så jag får börja rida där! Känner att jag behöver rida lite andra hästar än bara spisan, är ju nyttigt att rida lite annat med. Sen har jag inga problem alls med att få åka ut till gunnorp varje lördag och rida fina hästarna heller. hoppas bara mamma och pappa går med på det, men jag har frågat tidigare och de sa att jag skulle prata med gisela och nu har jag gjort det såååå!
Jaja, nu är jag hemma iallafall och funderar på att göra en chila - film, min gamla på henne är så ful... haha, nej men jag ska nog göra det, frågan är vad jag ska ha för musik... hm. men det är sånt som märks.
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på ikväll, men det är också sånt som märks. Men vi hörs.
swag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså jag är galet trög..vad betyder swag?

asså betyder det typ inte stil? typ att man har stil på klädseln osv. bara ett t.ex.



och vrf skrev du det sist i inlägget? xD

hehe...vet är helt trög

2011-04-09 @ 13:26:03
Postat av: jenny

Sv: du har heeelt rätt, men du vet att jag är en belieber och även justin skriver ibland det sist eller säger det sist så jaa, haha! :)

2011-04-09 @ 16:50:11
URL: http://jjjennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0