måste bara visa


Jag måste bara visa den här som sarah skickade igår, jag dör. Så jävla snygg, waaah..

okej som i insett är den här bloggen full med jb stuffs, så ni som har väldigt mycket emot honom eller inte klarar av att det är ganska mycket bilder och klipp på honom behöver inte läsa. Men det är ju faktiskt ganska mycket annat i texten och sen när jag är frisk blir det ju mer häst osv igen! Men acceptera att jag är en belieber bara, haha men ni verkar inte ha för mycket emot det iallafall! Det är bra!

Annars då, jo jag är hemma idag med, mest för att bli 100 % imorgon när det är nationella, men känner mig faktiskt mycket bättre idag och inte alls lika febrig! Hur skönt som helst. Så idag ska jag försöka göra klart projektarbetet och så ska jag få till lite roliga blogg inlägg med, eller ska försöka iallafall! Om ni har något speciellt ni vill läsa om så är det bara att skriva, kan va allt om t.ex hästar, musik, justin, kläder, tips eller precis vad som helst! De som har bra tips kanske kan få en länkning med? Vem vet! :D
hugs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0