it's a big world, it's easy to get lost in it


Tjaa
, jag sitter och äter en smarrig risifrutti i soffan och gör mig redo för gunnorp! åh herre min jösses vad jag ska pussa på mina hjärtan. Fick reda på i en kommentar på den andra bloggen att chanel, hästen jag hade på allhelgona är utlånad till en ridskola i motala. Kul att veta vart hon finns, men jag saknar henne så jävla mycket. drömmen skulle vara att jag tagit henne på foder då när vi funderade på det och sen ha henne där spisan står! Eller att båda två stog i naterstad, mums. Haha men drömma kan man ju, hoppas bara jag får träffa henne igen, SNART. För jävlar vad jag saknar henne.
Efter gunnorp har jag inga planer, skulle egentligen till stallet, men maja ville åka på förmiddagen och jag orkar inte åka själv. Så åker imorgon istället, saknar ju min pållehäst.. Sen imorrn blir det NEVER SAY NEVER, igen, åååååh va glad jag är. Okej nu ska jag sluta tjattra, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0