i would never let you down

Jag saknar er tjejer!

Godmorgon sunshines, idag har jag en hel del att göra. Jag måste packa, gå till cornelia och fixa en grej och städa lite hos elliot (min hamster). Men ska försöka få in ett inlägg innan jag rullar neråt i landet och mot min farmor och farfar. Jag har ingen aning om jag kommer blogga därifrån, men det är sånt som märks. Men har musik-listan tidsinställd, så den kommer upp om det inte blir nått fel. På söndag måste jag logga in på twitter iallafall, för då ska alla svenska beliebers BOMBA twitter med #kidrauhltosweden och få det till en trend topic. Så glöm inte det sötnosar. Men vi hörs antingen snart eller senast på måndag.
Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0