i just can't sleep tonight

Tjabba, nu har jag tillslut hamnat i soffan med datorn i knät för att blogga för mina 0 läsare. Haha okej några är det, men fan inte många.. haha! Men skolan var som vanligt idag, efter skolan åkte jag och maja ut till stallet och red. Red ett pass i hagen idag och fy vad fin min älskling var idag! Hon blev inte alls springig i traven och ja, underbar känsla! Kunde inte låta bli att skutta över det lilla kryss som stod uppbyggt ett par gånger heller, gick faktiskt riktigt bra vissa gånger. Hon galopperade lugnt mot det och skutta över, hon är fan bäst!
Nu har jag ätit lite och duschat, imorgon är det skola, 2 nationella prov och efter skolan åker jag mot stallet igen för stallmöte. På kvällen ska jag städa, för på fredag kommer mina kära gunnorp flickor, hur bra? Justja imorgon har jag en ny lista på G, jag vet att jag har listor hela tiden, men då har ni ett inlägg varje dag vilket är bra! Den nya listan kommer vissa (beliebers) att älska och andra kanske tycka mindre om ;) Men det blir super tror jag, men vi hörs, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0