everything i have is yours and you'll never go cold or hungry

Halloj, ligger i soffan och är supertrött men ganska glad ändå. Tog mig till skolan idag, gjorde läs + hörförstelse nationella i engelska. Gick nog helt okej tror jag! Sen hade vi bara en slapp spanska och en ännu slappare h-tid, så det funkade! Efter skolan åkte jag hem och då hade mina skor kommit, de låga korall rosa som jag visat tror jag! De var faktiskt superfina! Sen var jag snäll och följde med mamma och pappa och kolla på kakel till badrummet som vi ska renovera. Åkte även en sväng till coop.
Men nu är jag hemma och ska bara ta det lugnt hela kvällen, imorgon åker jag med madde till gunnorp och träffar två av mina största fyrbenta kärlekar, chila och arrac. Gud som jag saknat dom, mina pärlor.



pusss

Kommentarer
Postat av: Julia

Så söta :) <3

2011-04-11 @ 19:33:48
Postat av: Jenny

Sv: tack! :) <3

2011-04-11 @ 19:37:11
URL: http://jjjennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0