don't cry your heart out

HALLOJ, nu är jag tillbaka efter några mysiga dagar i karlskrona. Har stekt i solen, vart ute och powerwalkat och sprungit med mamma och syster, vart på stan och ätit en massa godis! Haha, nej men det har varit väldigt skönt och jag har inte ens nuddat en dator, va inne på twitter från mammas mobil igår för att försöka få #kidrauhltosweden till en tt. Men även om vi va väldigt många svenskar som försökte lyckades vi inte, för vissa råkade skriva det flera gånger i samma inlägg vilket räknas som spamm. Menmen, vi försökte iallafall! :)
Nu är jag hemma och ångesten har lagt sig som en hinna över mig, hittar inte projektarbetes filen på datorn som ska skickas in till min mentor, nationellt prov i spanska imorrn direkt på morgonen och ja, slutspurten på berzan startar imorgon.. ångest ångest ångest. Men jag fixar det här, nu jävlar alltså! Men hoppas att ni mår prima ballerina och så hörs vi, pössss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0