dag 24 – en låt du vill ha på din begravning

Den här var otroligt svår, för man vill ju ha en låt som betydde mycket för en. Sen vet man inte om man vill ha en sorglig eller glad eller vad man tycker om för musik längre fram i livet. Men om jag fick välja en låt (jag skulle helst vilja ha flera) som jag skulle ha på min begravning nu, så skulle det nog vara den här låten.


Justin Bieber - Down to earth, bara för att den betyder väldigt mycket för mig just nu och för att den är så fin. Sen att visa hur mycket jb betytt för mig. Nu tänker säkert många, hon har bara tyckt om honom ett tag, men nej det är inte sant. Jag har gillat honom ända sen 2009 när han uptäcktes, men inte så mycket som nu. Men han har alltid varit en inspiration för mig och jaa, han betyder mycket.
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0