dag 22 – en låt du lyssnar på när du är ledsen

Kunde faktiskt inte bara välja en här, för det finns många jag lyssnar på när jag är ledsen och nu är det sorgliga låtar och inte låtar som jag lyssnar på när jag vill bli glad. Fast jag lyssnar oftast på fina låtar när jag är ledsen, aja, ni får lyssna.


Justin Bieber - Down to earth, får en konstig känsla i magen av den här, både glad och ledsen. äe, jag vet inte, men galet fin är den och det är inte svårt att fälla en tår eller två. Men denna lyssnar jag på varesig jag är glad eller ledsen, jag älskar den.


Coldplay - Fix you, fin fin fin fin - sorglig sorglig sorglig. Men detta är en klassiker och om det är en låt jag alltid lyssnar på om jag är depp.. buhu. Den är fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0