Dag 2 - Din första Justin Bieber konsert

Jag har ju aldrig varit på en Justin Bieber konsert.. men den vackra dag han kommer hit ska jag va där, PUNKT! Men kan skriva lite om en dröm konsert som jag sett andra har gjort. Drömmen är väll typ att han kommer till stockholm och att jag åker dit med Cornelia och Maja, sen att vi har meet n' greet biljetter och får träffa Justin och ta en bild. Sen att vi har platser ganska långt fram osv osv. Sen den största drömmen är ju att bli OLLG (One less lonely girl), det är sånt man drömmer om!
Haha, ni ska veta hur mycket jag vill att han kommer hit snart, kollar in på bloggar hela tiden för att inte missa något. Vet att biljetter till hans konserter tar slut såhär snabbt. Så när han kommer hit, då ska jag vara där, det finns inget annat och innan jag dör ska jag ha träffat min stora inspiration här i livet. JUSTIN DREW BIEBER.
okej, här har ni min dröm.. någon som har önskningar att dela ut så tar jag gärna en! haha
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0