Dag 1 - Din favorit Justin Bieber sång

Den här är så svår så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen, för det finns inte en låt av Justin som jag inte älskar och att välja 1? Men jag väljer lite mellan Down to earth och One time. Tror faktiskt att det får bli One Time, för hur mycket fina minnen finns det inte till den låten och den musikvideon. Jag minns det så väl när emma var här någon dag hösten 09 och visade musik videon, med den lilla killen med dom stora bruna ögonen som man föll för pladask.. Hur mycket jag lyssnade på den här låten när jag var i Egypten i november 2009 och blablabla. Men ändå... Down to earth.. jag älskar den låten. Om man sätter sig, blundar och verkligen lyssnar på texten.. då är det inte långt till tårar ska jag säga er. Ush va svårt, men jag lägger faktiskt upp båda två, för jag kan inte välja 1 när jag helst vill välja allihoppa! Nej jag får bara lägga upp en.. men jag tar one time, bara för den var först!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0