chila xx <3


jag älskar chila, hon är fan underbar.
Men gunnorp idag då, hoppning och jag fick rida chila. Gick superbra, eller ibland gick det underbart och ibland mindre underbart. Men hon var så duktig min fina. Hon blev som vanligt lite extra taggad när hindren kom fram, men det var bara några små hinder och hon var fin! Maddes mamma fotograferade, men madde skulle skicka bilderna ikväll, så ni får dom då. Nästa lördag är det påsk och vi missar ridningen, men som tur va får vi rida dubbelt veckan efter då. Vet ni en till sak som är bra? Att ingen annan vill ha chila i den gruppen så jag får rida henne massvis. lovelyyy. Jag är bara allmänt glad och livet leker just nu, haha! Men nu i eftermiddag har jag inga planer, får se om jag hör av mig till någon kompis men vet inte om jag bara vill ta det lugnt och ladda upp till påsklovet.
Vi hörs, puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0