always look on the bright side of life, dududududududu

GODMORGON SUNSHINES, vaknade nyss och sitter och käkar frulle. Ska snart ut och rida spisan, ush och fy vad jag har saknat hästen. världens bästa, utan att tveka en tiondels sekund. Ska dra en uteritt tänkte jag, får hoppas att hon inte är allt för galen bara. Men hon är söt när hon är galen, frustar med gigantiska näsborrar, låtsas att hon ska hosta så jag släpper lite på tyglarna och när jag släppt kör hon ner huvudet och bockar och gud vet allt. Haha fult spel tycker jag, haha.
Efter stallet åker vi hem, fixar lite, sen in mot stan och filmstaden. Ska somsagt kolla på världens underbaraste film, never say never igen. Men den här gången med min syster. Jag är supertaggad, men är lite rädd att jag kanske inte kan hålla tbx tårarna den här gången, haha den är så fin! Jaja men det är sånt som märks, men vi hörs nån gång senare.
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0