all the haters look so small from up here

Halloj, sitter och slökollar på hockey och har precis klistrat in lite bilder i mitt fotoalbum. Måste bara säga att jag hittar så fina citat från justin så jag får rysningar, sen en text han skrivit till sina fans om selena gomez. Ush jag tycker synd om han, att tappa ca 100 000 followers på twitter för att han dejtade henne. Då gjorde han inte ens det, sen att han bryr sig så mycket om sina fans. Han är fan otrolig. Hittade även en text ett fan skrivit till alla fans och justin. Sen en massa andra fina saker, herregud, jag dör. Vill ni se dom så kan jag lägga upp dom, men då får ni skriva på detta inlägget. Det är fint som fan iallafall.

Ah, nu har jag gjort klart mitt projektarbete, så jävla skönt! Så imorgon ska jag till skolan och skriva nationella i engelska med min rinnande näsa, great. Nej men jag ska dit iallafall även om kroppen vill eller inte. Sen är det långhelg med ledigt både måndag och tisdag, hur skönt? Men nu ska jag kanske kolla vidare på fina texter och bilder på min favorit på weheartit.com, och somsagt vill ni se så säg till! :)
puss på er

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag vill se! :D <3

2011-04-07 @ 20:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0