' torsdag

skolan va rätt så slapp idag, börja med musik, spanska, bild, svenska & h-tid. sluta vid 3, så de va najs. sen tog jag bussen hem med cornelia,emma & ellinor :)
jag är så himla trött när jag kommer hem nu för tiden, visst är lite småsjuk, men ändå. de enda jag orkar är att sätta mig i soffan och dricka te :o haha laaamt. aja
ska ta och plugga lite engelska ikväll med, och kanske kolla igenom No:n.
men imorrn är det iallafall fredag och då ska jag sova över med en viss madde! & på lördag följer jag med henne till gunnorp <3 och ska pussa på mina älsklingar chila&arrac <3 haha :)
ni får ha de bra så får ni ett par bilder på mina älskade


jag & arrac på allahelgona 2009 <3

jag & chila i somras <3

PUSS


Kommentarer
Postat av: angelina

hur många läger har du varit på??=);;;;)))<33333333333

din blogg är sååå fin!!!<3xd

kramm!<33333

2010-09-03 @ 08:54:52
Postat av: jenny

jag har varit på 6 läger :)

tack så mycket!

kram!

2010-09-18 @ 17:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0