' svar på frågestund

Vad heter alla i din familj?
dom heter agnetha,mats & maja + 3 stycken djur :)
Vad heter din bästavän?
jag har flera stycken, men den jag har känt längst heter emma :)
vart bor du?
jag bor i Linköping
Vart köper du alla dina kläder?
Det är olika, men oftast är det de vanliga, hm, bikbok, gina & sånna där :)
Vart har du köpt den dära tröjjan som e på din (om dej själv)lista?
jag vet inte vilken du menar, men den på sidan av min blogg tror jag är köpt på bikbok, sen den svarta som är med på bilden till frågestunden är köpt på gina :)
Har du en kille, i sånna fall vad heter han?
nej det har jag inte
bor du i en lägenhet eller villa eller radhus?
jag bor i en villa :)
Hur högt har du hoppat?
jag har inte riktigt koll på det, men runt 90 cm - 1m. Tykcer det är viktigare hur det går än hur högt det är
Hur högt har du tävlat?
ingen aning, men tävlat km & det va nog runt 70, sen 70 som högst på spider, så inte jätte högt (;
Hur många prisrosetter har du?
Det är inte många, 5stycken ;)
Hur många ggr har du ramlat av?
Oj, det är många.. runt 10 gånger iallafall
Har du något husdjur/djur?
Ja, en katt, en hamster & en kanin
kan du lägga ut flera bilder på dej själv?
Kan jag kanske, men är så himla kritiskt mot mig själv så lägger verkligen inte ut vilken som helst. Men ska ut och fota men en kompis idag, så det kommer nog ett par stycken :)
vad heter du i mellan namn?
Åse, vilhelmina
Vad heter maja i mellan namn?
Karin, vilhelmina
rider din mamma eller pappa?
Nej :)
hur kan du vara så smal & söt?
själv tycker jag inte att jag är smal och söt, men jag vet inte riktigt :p för jag är en riktig godisgris (;
Hur många ggr rider du i veckan?
Det är olika, men från 2 till 5 gånger i veckan
Vad är chirrevirre?
Haha, märker att många undrar det, det är CHIPS, så nu vet alla
Vad har du för kamera?
Denna frågan var jätte lång och frågade om alla i min familjs kameror, men jag har iallafall en nikon D40 & min pappa har någon Canon
Vad heter du på bdb?
Jennnyg
( sen en massa frågor om mobilnummer, jag ger inte ut mitt till människor jag inte känner & sen mina kompisars ger jag inte heller, ut utan du får fråga som själva :) )
kan du lägga ut bilder på saker du vill ha & tkr e fina?:)<3
kan jag nog göra någon dag :)
Tycker du jacob ling-vannerus e snygg?
haha snygg & snygg vet jag inte, men söt som tusan.. ( nu kommer felicia mobba mig resten av livet .. :p)
gillade du Julia Lindberg, som va på gunnorp i sommras?
jag pratade inte så mycket med henne, men hon va snäll :)
vem gillade du mest på gunnorp i somras?
Allihoppa, fast mest gillade jag ju mina bässssta, (felicia,slugo,nike,sarah,elin,linda,julia,hedvig & julia :) )
vem gillade du minst på gunnorp i somras?
ingen, :)
kan du lägga ut en bild på din mobil?

kan man blogga med din mobil?
det kan man säkert, men det är ingenting jag vet :)
ville bara veta d just nu iaf;)<3
asssååå du är SJUKT smal & SJUKT söt!
assså SKIT snygg & SKIT smal!
förstår inte hur du kan vara d!:o
va söta alla är, men jag håller inte med.. men tack så mycket! fast ja, som sagt jag är en riktig godisgris .. :p
Vad har du för data?

Om du var 18 och fick rösta, vilket parti skulle du rösta på då?
jag vet inte riktigt, men rödgrönt iallafall
hur högt har du tävlat?
redan svarat på :)
har du en egen häst, eller har du haft?
nej, jag har bara medryttarhäst / halvfodervärd :)
är du kär i någon kille, vad heter han?
nej det är jag inte :)
va e din klädstil?
jag har nog en helt vanlig klädstil,
Har du vart på tjörn(det ligger i gbg)
nej, inte vad jag vet, ingen aning om vad det är :p fast är faktiskt född i gbg :)
Gillar du att sjunga?
jorrå, fast är helt usel på det ;)
vem e din idol?
idol & idol.. hm jag gillar rolf-göran bengtsson inom häst världen. Sen så har jag en crush på taylor lautner ;)
vilkas bloggar kollar du på?
kompisars, fanny staaf, febbs, kenzas och lite sånna :)
vilken är din favoritfärg?
hm, svår fråga. men tycker om de flesta :)
vilket program gör du dina header's i?
photoshop elements 4.0 eller paint om jag inte orkar göra i ph :P

 

Sådär, här har ni alla svar! :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0