' sunday


en gammal bild på mig sen i våras, & den bjuder jag starkt på!
hejsan sötnosar
har börjar svara på frågor som kommit in i frågestunden, men svaren kommer upp på bloggen om ett par dagar tror jag.
Idag vaknade jag typ 11, sen dess har jag typ inte gjort någonting, eller börjar pillra ihop en liten gunnorp film :) Fast sen ska jag träffa emma, vi ska ut och fota lite höst bilder och sånt där, va så sjukt länge sen vi va .. :( men det ska vi ändra på!
Men ni får ha en jätte bra dag så hörs vi
PUSS


Kommentarer
Postat av: josse

aawwwww, såå sjukt söööt!<333333333333

2010-09-19 @ 13:19:10
Postat av: jenny

tack så mycket! :)<3

2010-09-19 @ 13:53:00
URL: http://jjjennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0