' rubrik

dålig update här, men har haft 2 studiedagar så gjort en massa annat igår va jag på tornby med cornelia, maja & jennifer, köote shabraket jag prata om i ett tidigare inlägg, åt på donken, sen gick jag & cornelia & skulle köpa present till hennes syrra & sen satt på vi en bänk och åt sockervadd! mums.
sen hem hit, sen till konsum köpa b&j's, hem till henne, äta räkor & skratta så vi fick kramp i magen, titta film, äta b&j's, få dåligt samvete, gå ut och powerwalka, in & ta de lugnt. haha sov hos henne sen.
idag vakna vi tidigt som tusan :o sen åt vi frulle, kolla på film & sånt där, gjorde mat, kolla mer film & sen hem hit. Ja åkte till stallet, spisan va pigg, men asfin, fin form i galoppen tillochmed, duktig häst!
nu är jag hemma, har duschat & ätit och sånt där & nu ska jag släpa med syrran till konsum & köpa chirrevirre (y'
imorrn blir de stallet igen och skritta spisan, och fixa lite inför tävlingen på söndag :)
oj vilket rörigt inlägg men jaja
PUSS

Kommentarer
Postat av: JuLiA BeRnTsSoN:)♥

Vad är chirrevirre för nåt?:))♥♥

fin blogg sööta du!;)♥

puss&kram, JuLiA

2010-09-10 @ 20:38:11
Postat av: jenny

hahha det är chips!

tack så mycket!

kram!

2010-09-18 @ 17:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0